Skip to content

De bon tros humor… però cal veure com les hi gasten les noves generacions: i jo em pregunte, si això és el que esperen d’una biblioteca, que serà de l’escola

febrer 27, 2010
Anuncis
2 comentaris leave one →
  1. Abril 15, 2010 16:57

    El meu fill, Dani, de 5é de Primària, i jo hem estat revisant els continguts del videos. Diu que està tot molt bé però perquè no està en la nostra escola?, pregunta.

  2. Març 1, 2010 22:23

    Està genial. I sí, deuriem preguntar-nos precisament aixó: què volen els nostres fills com a nadius digitals per a la seua Biblioteca? Aquest punt connecta directament al debat sobre els continguts. Però m’agrada molt més com ho has plantetjat tu, Maria. Cal pensar en llenguatge audiovisual i, per tant, cal també tindre una Biblioteca d’imatges, d’enllaços, de diccionaris, de llibres online, de recursos educatius… per tal de tindre eines per expressar-nos amb els nous llengüatges.

Deixa un comentari

